Reklamace

V případě, že zboží bude dodáno s vadou nebo se vada objeví v průběhu 24 měsíců, můžete jej samozřejmě reklamovat.

Reklamaci vyřídíme bez zbytečného prodlení a zdarma Vám zašleme zboží nové. V případě, že stejné zboží již nebude k dispozici, můžete se rozhodnout mezi náhradním zbožím nebo vrácením peněz.

V případě, že má zboží vadu, máte také nárok na proplacení poštovného. Pokud zboží vykazuje vadu již při dodání, zašlete nám jej, prosím, včetně všech součástí balení.

 

Zboží nám zašlete formou doporučeného psaní (cena 44 Kč) a uschovejte si doklad k proplacení.

Můžete samozřejmě využít i jinou přepravní služby (např. Balík do ruky České pošty, kurýrní službu apod.). V takovém případě Vám proplatíme náklady odpovídající výši doporučeného psaní České pošty.

 

O reklamaci nás prosím předem informujte na info@kosile24.cz.